HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 18 februari 2012

Wonen | Vitrinekist voor sieraden

Ik ben gek op de winkel Action en meestal loop ik er dan ook niet met lege handen de deur uit. Vooral in de crea bea hoek sla ik regelmatig mijn slag en ook neem ik regelmatig wat kantoorbenodigdheden of woonaccessoires mee.

Zo ook vorige week, toen mijn oog op een houten kistje viel met aan de bovenkant (de deksel) een glazen plaat waardoor je kunt zien wat er in zit. In de kist zitten diverse vakken van verschillende formaten en binnen no time had ik bedacht dat dit exemplaar wel erg leuk zou zijn om mijn sieraden (de items die ik het meeste draag) in te doen. Lang hoefde ik er vervolgens niet over na te denken, want waar koop nu een dergelijk product voor 5 euro zoveel? Ook thuis bleek het geen miskoop te zijn. Ik heb mijn favoriete sieraden er direct ingestopt en hierboven kun je zien hoe dat eruit ziet. Ik vind het eindresultaat erg leuk en mocht ik het ooit zat zijn dan zijn er nog genoeg andere dingen die ik er in op zou kunnen bergen. 

1 opmerking:

  1. Super leuk! Had het ook al gezien maar heb een goede opbergplek voor m'n sieraden :)

    BeantwoordenVerwijderen