HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

vrijdag 24 februari 2012

Food | Vrouwtje Theelepel




 


Een webshop die vernoemd is naar Vrouwtje Theelepel! Direct verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik hier achter kwam. Als kind keek ik graag naar deze tekenfilm en de naam roept bij mij dan ook het gevoel van vroeger op. En ja, dat is in mijn geval een erg fijn gevoel. Je begrijpt, met mijn eerste indruk van deze shop zat het al snel goed.

Na even verder te hebben gekeken werd ik alleen maar blijer: deze shop verkoopt een flink aantal verschillende soorten losse thee. Ik ben gek op thee en losse blaadjes smaken me toch altijd net iets beter dan een 'gewoon theezakje'. Ik besefte me dat ik eigenlijk nog nooit thee heb besteld. Best gek, want theewinkels zitten niet op elke straathoek en het thuisgestuurd krijgen van een pakketje thee is erg gemakkelijk. Bovendien is het ontvangen van een zakje lekker geurende losse thee op zichzelf al een geluksmomentje. Ja toch!?

Kortom, ik heb me voorgenomen dat ik vanaf nu vaker losse thee ga drinken en dat ik ook zeker vaker gebruik ga maken van de mogelijkheid om online bijzondere smaakjes te bestellen! Benieuwd naar Vrouwtje Theelepel? Klik dan hier om een bezoekje te brengen aan deze shop.

2 opmerkingen:

  1. Dan vind je dit misschien ook interessant: http://www.teaspecials.nl/index.php?route=product/category&path=37

    Bloementhee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks voor de tip! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen