HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 1 februari 2012

Homemade citroenscrub

Pas geleden tipte ik je hier al over een blog met een leuke DIY voor citroenscrub. Inmiddels heb ik zelf in de keuken gestaan en mijn eigen scrub gefabriceerd. Erg gemakkelijk en het ruikt heerlijk! Morgen ga ik 'm uitproberen en ik ben erg benieuwd of het voor herhaling vatbaar is. Net las ik dat je aan scrubs ook wat druppels essentiële olie kunt toevoegen om zo een scrub te creëren in de geur waar je gek op bent. Handig idee om de volgende keer in plaats van de citroen te gebruiken! Hierboven een fotootje van het eindresultaat ;) Ook aan de slag? Hier vind je de DIY die ik heb gebruikt.

4 opmerkingen:

  1. Zag het bij koffietijd!
    Geweldig wat een leuke ideeën, ga je volgen hoor.

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koffie,koffietijddddddd.....:-))
    Wat leuk zeg en nu al bij koffietijd, geweldig en ik ga je volgen natuurlijk.
    Ik zag Bonnie ook al voorbij komen en er zullen vandaag vast meer volgen denk ik zo.

    grtjsss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik zag je bij koffietijd en ga je volgen!
    Groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey! Dank voor de reacties :) En leuk dat jullie volgen! ♥
    grtz, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen