HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 21 februari 2012

Leuke site | They dwaw & travel




Oh wat worden er toch veel mooie dingen gemaakt en bedacht. Zo was er dus blijkbaar iemand die een website bedacht waar mensen die reizen en goed kunnen tekenen hun zelf gemaakte maps kunnen plaatsen met bijvoorbeeld leuke tips, bezienswaardigheden of fijne eettentjes en winkeltjes. Daar word je toch blij van!? Ik keek mijn ogen uit toen ik net een bezoekje aan deze vrolijke en inspirerende site bracht. Echt je moet het zien! Klik daarom maar snel hier zodat je er direct naartoe surft. Zie je, ik heb niets teveel gezegd toch?

1 opmerking:

  1. Ik wilde graag een account op die website aanmaken, alleen deed het toch maar niet omdat je dan betaalgegevens en adres moet invullen... Dat was wel jammer want het is inderdaad een leuke site!
    X (:

    BeantwoordenVerwijderen