HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 7 februari 2012

Beauty | Loofah Complexion Pad

Loofah Complexion Pad van Earth Therapeutics is een mooi voorbeeld van een klein en simpel product met een zeer fijn effect. Dit handige scrub sponsje (om het maar even zo te verwoorden) is speciaal gemaakt voor het reinigen van je gezicht. Je scrubt er dode huidcellen mee weg en na het gebruik van deze fijne pad voelt je huid ontzettend zacht aan. Ik heb me laten vertellen dat het goed is om je gezicht regelmatig te scrubben, dus dan is dit product zeker geen overbodige luxe Ik heb 'm zojuist gebruikt in combinatie met de fijne bio gezichtsreiniger van Earth Line (ook een aanrader!) en ik weet nu al dat ik veel plezier ga hebben van deze kleine aankoop. Voor slechts € 2,95 heb je er ook eentje en je kunt 'm onder andere hier bestellen. De bio gezichtsreiniger kost € 10.95 en is onder andere hier verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten