HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 25 februari 2012

The good life | Om blij van te worden


Stilstaan bij de mooie en fijne (kleine) dingen en momenten in het leven probeer ik regelmatig even bewust te doen. In plaats van er alleen even aan te denken leek het me fijn om ze ook eens op te schrijven. Hier dingen waar ik de afgelopen week blij van werd.

♥ Dat het vandaag echt al een beetje lente was! Die strakblauwe lucht, het zonlicht en de warmte van de zon op m'n gezicht voelen branden, daar word ik echt heel vrolijk van. Ik ben blij dat ik niet binnen ben gaan zitten maar naar het strand ben gefietst met vriendin C. om daar vervolgens weer even gezellig bij te kletsen.

♥ Dat mijn 81-jarige oma me nog heeft kunnen leren haken, en dat met de haaknaalden van mijn andere oma (die vorige week 99 geworden zou zijn als ze nog geleefd had).

♥ De breiwinkel (met zeer enthousiaste eigenaresse) die ik hier deze week ontdekte en waar ik twee prachtige kleurtjes bio katoen heb gekocht om het haken mee te oefenen.

♥ Het biologische speltbrood van Marqt dat ik heb ingevroren en waar ik nu de hele week van kan genieten.
♥ Het telefoontje van V. gisterenochtend. Altijd fijn om te weten dat er iemand aan je denkt en even de moeite neemt om je dit te laten weten en oprecht vraagt hoe het met je gaat.

♥ Het avondje uit met A. gisteren waardoor ik weer eens extra besefte hoe mooi het is dat er je hele leven lang nieuwe/leuke mensen op je pad kunnen komen (ik ken A. nog niet super lang).

♥ Dat ik vandaag iemand blij heb kunnen maken met een tas (de prijs die ik door middel van een winactie weggaf aan een bezoekster).

♥ Het zoeken naar een leuke bestemming voor een lang weekend weg. Citytrips en reisjes zijn voor mij echte blijmakers. Er naar uit kijken, er zijn & genieten en daarna het lange nagenieten.

♥ Het mailtje dat ik gisteren van een bezoekster van Coeur Blonde ontving met daarin een lief bericht over mijn blog.

♥ Dat ik weer twee headers mag gaan ontwerpen. Leuk!

En waar werd jij blij van deze week? 

1 opmerking: