HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 14 februari 2012

Coeur Blonde | Even een update

Goedemorgen! Hier weer even een iets persoonlijker berichtje. Vandaag ben ik precies 1,5 maand geleden gestart met mijn nieuwe blog Coeur Blonde. Wat gaat de tijd snel he? Het voelt veel minder lang. Al moet ik toegeven dat als ik het aantal berichten zie dat er in die zes weken verschenen zijn (op dit moment zijn dat er 162, wat neerkomt op 3,6 bericht - 3 a 4 dus - per dag) ik wel besef dat ik alweer een tijdje bezig ben met het bouwen van een nieuwe plek op het net.

Ook maakte ik kort na het starten van deze blog een Facebook pagina aan en ik ben dan ook aardig tevreden met het feit dat er al 136 mensen zijn die deze 'liken'. Superleuk, dank daarvoor! Ook op Twitter gaat het goed. Nog 4 volgers en ik heb de 400 bereikt. Ik hoop natuurlijk dat deze aantallen alleen maar verder groeien. Het is namelijk erg fijn om te weten dat er mensen zijn die het leuk vinden wat je doet en echt iets hebben aan de tips en ideeën. Tot zover statistieken en Social Media.

Dan richt ik me nu even op de mensen die nieuwsgierig zijn naar de Coeur Blonde Newspaper. We zijn op het moment druk bezig met het uitwerken van alle ideeën en artikelen. Op het moment zijn er al een aantal onderdelen klaar en dat betekent dat we stapje voor stapje dichterbij het eindresultaat komen. Spannend! Ik ben zelf erg benieuwd naar hoe de krant uiteindelijk gaat worden.

Voor iedereen die nu geen idee heeft waar ik het over heb een korte uitleg. De krant (die niet digitaal wordt maar een echte krant op krantenpapier wordt) komt vol te staan met inspiratievolle foto's, tips en artikeltjes. De pijlers die aan bod komen in de krant zijn: food, eco, living, love, inspiration, wisdom, beauty, art, mindfulness, DIY, body & soul, shops, vintage en music. De krant zal geen reclame ed bevatten en zal dus 100% gevuld zijn met inspiratie, tips en ideeën rondom de bovenstaande onderwerpen. Daarbij is de inhoud tijdloos en dat betekent dat bijna alles wat erin staat handig en bruikbaar blijft. Het is dus een krant om te bewaren! Nou meer kan ik er nu nog niet echt over vertellen, dus voor nu blijft het hier even bij. Ik houd je je hier en via het tabblad Coeur Blonde Newspaper (bovenaan deze blog) op de hoogte van de ontwikkelingen ;-)

Een heel fijne dag vandaag! En mocht je nog vragen, opmerkingen, suggesties, leuke ideeën ed hebben, dan kun je me altijd even een mailtje sturen via sodifferentthanbefore@hotmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten