HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 9 februari 2012

Book to buy | En dan nog iets

Ook zo genoten van Paulien Cornelisse haar boek Taal is zeg maar echt mijn ding? Dan heb ik goed nieuws voor je! Paulien heeft namelijk een nieuw boek geschreven: En dan nog iets. Van Taal is zeg maar echt mijn ding, die in 2009 verscheen, zijn meer dan 400.000 exemplaren verkocht en ik heb zo'n voorgevoel dat deze opvolger net zo vermakelijk is. Het nieuwe boek staat eveneens vol met onnuttige maar amusante analyses van ons taalgebruik. Niet over hoe mensen met elkaar zouden moeten praten, maar over hoe ze dat per ongeluk doen. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar en ga 'm zeker kopen. Jij ook? Bestellen kan onder andere hier voor € 12,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten