HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 8 februari 2012

The good life | dagje Utrecht

Vanmorgen vroeg ben ik richting Utrecht (de stad) vertrokken voor een dagje slenteren, kletsen, shoppen en lekker eten met mijn BF L.(www.moonontherain.blogspot.com). Aangekomen op Hoog Catharijne stond L. mij al op te wachten en gekleed in dikke jassen zijn we eerst eens even gaan genieten van een lekkere bak Starbucks koffie.

Daarna heerlijke door de stad geslenterd om rond lunchtijd neer te ploffen bij een sushi tentje waar wij allebei nog niet eerder geweest waren. Als je echt lekkere sushi wilt eten moet je wat mij betreft echt naar Utrecht. Naast Maneki en Kyushu (van dezelfde eigenaar en echt de beste sushi die ik ooit in Nederland heb gegeten - en ik ben inderdaad nooit bij Okura geweest) is Moto, het restaurant waar we vanmiddag waren, ook een echte aanrader. De kaart bij Moto is qua sushi wel iets minder uitgebreid dan die van Makeni en Kyushu. Daarentegen scoort Moto meer punten qua inrichting en sfeer.



Mijn aankopen van vandaag? Een prachtig stuk stof in de kleur gebroken wit waarvan L. een tas gaat naaien die ik heb bedacht (zo benieuwd!), een nieuwe foundation van M.A.C Cosmetics, Evian gezichtsspray (heel fijn, ook in de wintermaanden), enveloppen van gerecycled papier, inpakpapier van Tiger en twee diepvrieszakken edamame boontjes van de toko. Ohja, als je nog een leuk tentje zoekt om wat te drinken of om te lunchen, stap dan eens binnen bij Keek (dat staat voor Kunst En Eerlijke Koffie). Dit tentje oogt gezellig, is knus en heeft een heerlijk biologisch menu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten