HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

vrijdag 10 februari 2012

Magazine | LIS

Deze week viel mijn oog op een nieuw mind- en lifestyle magazine in het schap bij de AKO. LIS - Life is what you make it. Het blad trok me aan en na even snel doorbladeren had ik al wat dingen gezien die me aanspraken Nieuwsgierig naar de inhoud (want in die twee minuten voor het schap scan je natuurlijk alleen de highlights) besloot ik 'm vandaag mee te nemen.

Zelf vind ik vrij weinig Nederlands tijschriften leuk (althans... ik heb er geen een waarvan ik ieder nummer aanschaf) maar ik moet zeggen dat ik, na een groot deel van LIS gelezen te hebben, blij verrast was. Fijne onderwerpen en de artikelen lezen lekker weg en zijn in de meeste gevallen niet te lang (ik haak zelf nogal snel af bij artikelen die ontzettend lang zijn). De vormgeving vond ik ook aantrekkelijk, als deed die me wel een beetje denken aan Happinez en esta.

Conclusie? Een leuk blad dat toch net weer even anders is dan andere titels. Wat mij betreft dus zeker een keertje meepakken als je bij de kiosk staat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten