HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 1 april 2012

Stationery | She journals






'She just had this way of brightening the day' 


Ik ben gek op journals en andere soorten boekjes waarin je dingen kunt opschrijven, maar de journals van Compendium (en dat met name de She Journals) vallen toch wel onder mijn favorieten. Ooit kreeg ik er eentje cadeau van mijn stagiaire (zij wist hoe leuk ik ze vond dus het was echt een lief cadeau) en zojuist kwam ik toevallig drie varianten tegen in een leuke webshop...

'She listened to her heart above all the other voices'


Eenmaal in de shop ontdekte ik al snel dat er nog meer andere schriftjes en notitieboekjes van het merk worden verkocht. TE leuk, want de teksten zijn briljant! Echt, ik heb direct zin om ze te bestellen *probeert zich in te houden* ;-) Hierboven kun je ze bekijken. Meer info of bestellen? Klik hier om naar de webshop De Nieuwe Boekerij te gaan.


'She explained that the part of ourselves with wings sometimes battles with our earthbound selves'




Geen opmerkingen:

Een reactie posten