HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 26 april 2012

Book to buy | Luisterboek En Dan Nog Iets

Gisteravond heb ik voor het eerst een luisterboek gekocht. Ik had me hier, ondanks dat ik van het bestaan af wist, eigenlijk nooit echt in verdiept (in hoeverre je je daar in kunt verdiepen natuurlijk ;-)) maar gisteren bedacht ik me opeens dat het vast mogelijk was op een digitaal boek te bestellen als download (ipv een cd). Dit bleek inderdaad het geval en dus vond ik dat ik het maar meteen eens uit moest proberen.

Het tweede boek van Paulien Cornelisse - En Dan Nog Iets - stond nog op mijn wishlist en dus heb ik die direct aangeschaft. Na de betaling ontving ik de bestanden direct in mijn mailbox. Ik heb deze toen direct op mijn telefoon gezet zodat ik er vandaag tijdens het reizen naar mijn werk naar kon gaan luisteren.

Mijn vermoedde klopte, als Paulien het voorleest is het nog grappiger dan als je het zelf leest! Ik heb me tot nu toe op sommige momenten echt moeten inhouden om niet hardop te gaan lachen. Je begrijpt dat dit er best komisch moet hebben uitgezien, ik die met alle macht probeer een lach te onderdrukken terwijl ik in m'n eentje op een druk station op de trein sta te wachten met oordopjes in mijn oren...

Kort gezegd is dit luisterboek naar mijn idee dus echt een musthave. De dingen die Paulien vertelt, en die dus in het boek staan, zijn in veel gevallen hilarisch en tevens heel herkenbaar. Het luisterboek is dus ideaal om tijdens een lange autorit of in de trein te beluisteren. Meer info of bestellen? Ik heb die van mij hier besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten