HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 2 april 2012

Social Media | Facebook pagina



Automatisch is de pagina layout van de Coeur Blonde Facebook pagina op 30 maart veranderd in de nieuwe 'tijdlijn' look en daarom moest ik natuurlijk wel even een leuke bijpassende omslag maken! Dat heb ik dan ook gedaan, hierboven het resultaat. Een foto kan natuurlijk ook mooi zijn maar ik vind altijd zoveel dingen leuk dat ik dan niet kan kiezen... De oplossing is dan ook een combinatie van een aantal beelden en teksten! Wil jij ook gemakkelijk op de hoogte blijven van nieuwe updates op Coeur Blonde? Ik plaats alle artikelen ook op de Facebook pagina en als je deze volgt, verschijnen die dus automatisch op je 'wall'. Handy! ;-) Je kunt de pagina hier liken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten