HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 15 april 2012

Me, myself & I | weekend




Hi! Zo hee, ik kan niet anders zeggen dan dat het weekend is omgevlogen. Ik heb ook lang niet alles gedaan wat ik van plan was te doen. Maar goed, twee dagen zijn natuurlijk ook zo voorbij. Daarbij had ik ook gewoon meer plannen dan er in twee dagen passen.

Wat ik wel heb gedaan? Ik ben gisteren met C. naar Haarlem geweest om even van het zonnetje te genieten op een terrasje en om een paar winkels te bezoeken. Daar kreeg ik trouwens ook de kleding die ze voor me had gescoord bij de Vanilia sample sale. Superleuk want het is natuurlijk best lastig om voor iemand anders kleding te kopen (smaken verschillen en daarbij moet het ook nog passen). Maar dat was dus goed gelukt! Twee superleuke broeken (een roze en een spijkerbroek), twee leggings en een top. Ohja en ik heb het allereerste Garrone (mijn favo ijssalon in Haarlem) ijsje van 2012 gegeten!

Verder ben ik vandaag vroeg opgestaan en heb ik een uitgebreid ontbijt gefabriceerd om vervolgens een grote voorjaarsschoonmaak te houden (het was nodig). Na een paar uur opruimen, stofzuigen en poetsen was ik heel blij met het resultaat. Altijd fijn om je leefomgeving geordend, schoon en netjes te hebben. Daarna werd het tijd om te meeten met Pip @ skype zodat we verder konden gaan met de krant, want onze deadline komt steeds dichterbij! Vandaag drie pagina's af gemaakt, dus best oke!

  


Ook kreeg ik nog een heel leuk mailtje van S. die mijn webshop bouwt, de basis is klaar en ik kan beginnen met het toevoegen van de productfoto's, beschrijvingen etc. Dus daar moet ik ook even tijd voor gaan inplannen (al heb ik qua fotografie al flink wat gedaan). Nog heel even en dan zal ik mijn naam en een preview  op Coeur Blonde plaatsen! :) Good night! Ik zal morgen weer wat nieuwe berichten plaatsen want het is er dit weekend zoals je leest helaas niet echt van gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan ook nooit alles toen wat ik had willen doen! Maar je kan echt mooie foto's maken. xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Krissy, leuk dat je een reactie achterlaat! Ja lastig he? Ik heb daar bijna elke dag wel last van. Ik wil gewoon teveel, haha! ;-) Dank voor je compliment! x

    BeantwoordenVerwijderen