HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 1 april 2012

Food | chips uit zee



Op het moment dat ik dit artikeltje schrijf eet ik ze, de 'chips uit zee' die ik een aantal weken geleden bij Marqt kocht. Na een chipje was ik er al over uit: deze krokante ziltzoute snack van zeewier is very yummie! Op de verpakking las ik dat je ze puur kunt eten (wat ik nu doe) of met een druppeltje citroen, guacamole, humus of een salsasaus. Ze zijn dus ook leuk om met de net genoemde dingen samen neer te zetten tijdens een feestje. Hier kun je lezen waarvan en hoe ze gemaakt worden en vind je informatie over de voedingswaarde. Meer weten of zoeken naar een verkooppunt in de buurt? Neem dan een kijkje op www.oceandesertfood.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten