HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 1 januari 2012

Shoptip: canvas quote bag

12
In Amsterdam zag ik een aantal weken geleden iemand lopen met deze geweldige tas om haar schouder en kort daarna kwam ik 'm tot mijn vreugde tegen op de Sunday Market, waar bleek dat ie van Omybag.nl is. Deze tas, die van canvas gemaakt is, kost €17.00 en is meer dan slechts een leuke toevoeging aan je tassencollectie. Hij is namelijk perfect als vervanger voor al die plastic tasjes die je in winkels krijgt! Daarnaast zit er achter alle tassen die Omybag verkoopt ook nog een mooie gedachte. Hebben? Dan moet je nog heel even geduld hebben want op dit moment is ie uitverkocht. Wel heb ik me op de Sunday Market laten vertellen dat ie in januari gewoon weer te bestellen is. Tot die tijd kun je natuurlijk wel vast even in de shop rondneuzen want er zijn ook stoere shoppers en schooltassen van leer te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten