HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 2 januari 2012

M.A.C cosmetics online bestellen

12

Wist jij al dat je vanaf nu niet meer de deur uit hoeft om make-up van M.A.C te kopen? Sinds kort kun je een groot deel van de M.A.C cosmetics producten namelijk online bestellen via de webshop van de Bijenkorf! Fijn toch? Bij mij in de buurt zit namelijk geen verkooppunt van M.A.C en nu hoef ik niet meer te wachten totdat ik in Amsterdam of Utrecht kom als ik graag iets van het merk wil hebben. Mijn favorieten? De Studio Sculpt SPF 15, een foundation op gelbasis die goed dekt en in heel veel tinten verkrijgbaar is & de Care Blends Essential Oils in de geur Sweet Orange & Lavender, een heerlijk ruikende olie voor droge plekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten