HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 25 januari 2012

Salade van avocado spinazie en ei

Deze combinatie zou je zelf misschien niet zo snel verzinnen maar ik kan je vertellen dat het echt heel erg lekker is. Gisteren maakte ik dit recept voor het eerst en het resultaat was verrassend (als in: het was veel lekkerder dan ik had kunnen voorspellen). Wel heb ik in plaats van griekse yoghurt roeryoghurt gebruikt (omdat ik dat niet in huis had) en heb ik de bleekselderij weggelaten. Naast dat het erg goed smaakt (ik had stokbroodjes afgebakken en het daar op gesmeerd) is het ook nog eens gemakkelijk te maken. Ook eens proberen? Klik hier voor het recept en vergeet vooral de chili vlokken niet toe te voegen voor wat meer pit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten