HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 9 januari 2012

Lula, Frankie & Uppercase

Ik ben een beetje uitgekeken op Nederlandse tijdschriften. De Flow, Red, Happinez en Linda zijn de bladen die ik het meeste lees, maar ik heb op geen van allen een abonnement en ik koop ook lang niet alle nummers los. Mijn laatste ontdekking is VT Wonen, een blad dat ik wel kende maar nooit kocht. De laatste paar edities las ik bij iemand anders en ik was blij verrast, wat veel inspiratie! Toch vind ik veel bladen het net niet helemaal. Ik kan niet precies verklaren waarom niet, er ontbreekt gewoon iets. Het is natuurlijk ook lastig om vernieuwend te blijven. Er is zoveel van hetzelfde en zoveel onderwerpen zijn inmiddels uitgekauwd. Tijd voor iets nieuws dus! Want er zijn nog zoveel mooie inspirerende bladen verkrijgbaar die afkomstig zijn uit andere landen! Steeds vaker zie je ze hier in winkels opduiken en daar word ik persoonlijk erg blij van! Het leek me dan ook leuk om er nu een paar met je te delen, want wie weet vind jij ze net zo leuk als ik.


Een aantal musthaves zijn wat mij betreft Lula (leuk voor het oog en een parel voor op de salontafel want dit magazine bestaat voor een groot deel uit mooie foto's), Frankie, een blad uit Australie dat je onder andere kunt kopen bij Options in Amsterdam en het Canadese Uppercase (alleen te koop bij boekhandel Athenaeum), dat met name over crafting gaat. Blader ze eens door als je ze ergens tegenkomt zou ik zeggen!
Heb jij nog buitenlandse magazines die volgens jou de moeite waard zijn? Ik hoor ze graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten