HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 28 januari 2012

Amsterdam Fashion Week

Vanavond ga ik een kijkje nemen @ de Amsterdam Fashion Week. Ik ben zelf niet echt een modemeisje (ik houd van shoppen en van kleding maar dan wel van dingen die ik gewoon leuk vind (los van of ze hip en hot zijn) en die passen bij mij en m'n figuur.

Dat neemt niet weg dat ik het fantastisch vind om mensen te bekijken die wel helemaal into fashion zijn en hun outfit van top tot teen hebben uitgedacht om zo opvallend of trendy mogelijk voor de dag te komen. Ik ben dan ook benieuwd naar wat ik  allemaal ga spotten. Vriendin C., waarmee ik ga, heeft wel verstand van mode, dus zij kan me straks mooi weer even updaten over de laatste trends en uitleggen wie uhmm Tony Cohen is?! Haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten