HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 8 juli 2012

Coeur Blonde | blog inspiration

En daar ben ik dan weer. Ik heb echt te lang helemaal niets geplaatst op Coeur Blonde! Tja, eerst druk geweest met het afronden van de krant, toen op vakantie en nu weer verder met het promoten, verpakken en versturen van de Coeur Blonde Newspapers (en daarnaast 40 uur werken). Kortom, best een beetje druk. Druk, maar wel heel erg leuk! Ik ben zo blij met alle eerste reacties op de krant van bekenden en onbekenden. Tot nu toe hebben we ook iedere dag nieuwe bestellingen ontvangen. Super! Benieuwd naar de krant? Dan kun je hier de Facebook pagina bekijken (en als je wilt ‘liken’) voor een sneak preview en de bestelprocedure.

En nu is het tijd om weer wat leuke dingen te delen! Ik heb ontzettend veel zin om het bloggen weer op te pakken. De komende tijd waarschijnlijk nog iets minder frequent dan voorheen, maar ik ga mijn best doen! Mijn verzameling notitieboekjes staan nog vol met leuke websites, shops, filmpjes, tips en producten die ik de laatste tijd heb genoteerd. Inspiratie genoeg dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten