HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 16 juli 2012

Win! | Bijna 250 likes op Facebook | let's celebrate

Ohhhh ik zag het van het weekend al: nog heel even en de Coeur Blonde Facebook pagina is door meer dan 250 mensen geliked! Hoe leuk? Daar word ik nou blij van! :) En daarom is het tijd voor een leuke actie. Althans, ik vind het leuk en ik hoop jullie ook! Ik geef de de bovenstaande suede armband (de winnaar mag kiezen welke kleur zij wil hebben) eind deze week weg als de Coeur Blonde Facebook pagina de 250 likes voorbij is. Spread love, share it and like it! Nog even een extra noot: iedereen die de pagina liked maakt kans (dus niet alleen de mensen die vanaf nu liken). Thanks for following! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten