HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 28 juli 2012

Coeur Blonde | Sneak preview Sunday Market


Hola! Pip en ik zijn megadruk met de voorbereidingen voor de Sunday Market op 5 augustus (inderdaad, volgende week zondag). Vandaag samen met behulp van mijn lieve nichtje Anouk weer een heleboel werk verricht (Pip overigens ook vanuit huis ;-)). Een van de dingen die we vandaag hebben gedaan is het fotograferen (even snel met de telefoon, dus geen superkwaliteit) van een aantal van onze producten. Dit zodat jullie alvast een beetje kunnen zien waar we allemaal mee bezig zijn en wat voor soort spullen we gaan verkopen. Hieronder kun je een paar foto's bekijken. Benieuwd naar de gehele sneak preview? Op hier op onze Facebook pagina kun je het hele album bekijken. Fijn weekend!




4 opmerkingen:

  1. Wow, jullie zijn lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we gaan inderdaad goed. Druk druk druk! ;-) superveel zin in volgende week. Leuk dat je het allemaal een beetje volgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Elle, ontzettend gaaf dat je dit doet!!! Heel veel succes, als ik tijd heb, kom ik zeker even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola Jessica! Thanks voor je leuke reactie! ^_^ Ja, vind het ook erg leuk en daarbij best spannend! :) Ja leuk, wie weet zie/spreek ik je dan!

    BeantwoordenVerwijderen