HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 31 juli 2012

In beeld | mijn week + creatieve voorbereidingen

Hier weer een aantal fotootjes van de afgelopen twee weken met daarop onder andere: bulghur met verse groeten en kruiden, een berg pakketjes met producten en materialen voor de Sunday Market, Haarlem, het mooie weer van vorige week, de oregano uit de tuin die in bloei staat, onze grote eigen oogst munt, wat dingetjes uit de tuin die ik schattig vond, vintage Balmain kettingen, een poster voor de Sunday Market en nog wat nieuwe Coeur Blonde producten (die aankomende zondag op de Sunday Market te koop zullen zijn). Klik onderaan dit bericht op Meer lezen om alle foto's te bekijken.








 


4 opmerkingen:

  1. Hi Elle, Is het ook mogelijk een aantal producten via de mail bij je te bestellen/ kopen? Ik ben geinteresseerd in de You look lovely today mok en het Coeur Blonde notitieboekje. Alvast bedankt! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Cindy,

    Ja hoor dat kan. Zet anders even op de mail (coeurblondepaper@gmail.com) wat je precies wilt. De notitieboekjes zijn limited (er zijn er slechts 10 van gemaakt en dat blijf ook zo :-)) Ik heb geen idee hoe hard die gaan @ Sunday Market dus als je er zeker van wilt zijn moet ik er nu eentje voor je achterhouden. Ik hoor het wel. Fijne dag! grtz, Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, druk bezig! Wanneer wordt jullie webshop geopend? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zeker druk :) Druk maar leuk! Dat is een heel goede vraag. Hij is al gebouwd, dus het is nu een kwestie van vullen ed. Maar dat kost ook best veel tijd en die heb ik nu even niet (werk ook nog 40 uur p/w) Maar na zondag (Sunday Market) weer meer tijd dus de virtuele deuren zullen soon open gaan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen