HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 17 mei 2012

Wonen | to my sweet valentine

Nadat ik in Friesland een aantal leuke oude kaarten vond in een loods met brocante ben ik af en toe op internet aan het speuren naar nog meer ouderwetse kaarten. Ik vind ze namelijk erg leuk om als decoratie te gebruiken in fotolijstjes en op mijn magneetbord. Vandaag kwam ik weer een beauty tegen en ik heb deze dan ook direct gekocht. Het is een Amerikaanse valentijnskaart uit 1911. Hierboven kun je de afbeelding bekijken (de kaart heeft het standaard ansichtkaart formaat en de tekst die onder de tekening staat is: to my sweet valentine). Ben erg nieuwsgierig naar wat er op de achterkant van de kaart staat. Ik zag namelijk dat iemand er iets heeft opgeschreven. Best een gek idee dat iemand die kaart ooit uit liefde naar iemand verstuurde en dat ie straks bij mij aan de muur hangt..! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten