HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 12 mei 2012

Wonen | mijn nieuwe vaas


 

Gisteren liep ik er in de HEMA zo tegenaan: deze glazen vaas in de kleur mintgroen/aqua. Ik was niet op zoek naar een vaas maar deze sprak me direct aan. Toen ik de prijs zag (nu slechts 10 euro!) was ik verkocht en twee minuten later stond ik met mijn nieuwe woonaccessoire in de rij.

Ik vind 'm eigenlijk best wel leuk op het hoge donkere tafeltje waar ik 'm nu heb neergezet (je ziet daar slechts een stukje van op de foto). Zo, met niets erin vind ik 'm best decoratief, al ben ik ook benieuwd hoe ie er uit ziet met wat mooie bloemen erin. Snel even proberen!

Oh en je kunt meteen zien waar ik mijn ouderwetse kaarten op het moment heb opgehangen. (Sorry voor de kwaliteit van de foto's, heb ze even snel met mijn mobiel gemaakt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten