HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 9 september 2012

Living | bubble glas vaas + adresjes Amsterdam


Gisteren heb ik zo iets leuks gekocht: glazen bollen (die doen denken aan bubbels) om op te hangen en iets in te doen! Al een tijdje was ik naar deze bijzondere decoratie op zoek en gisteren liep ik er in Amsterdam toevallig tegenaan in een te cute winkel op de Prinsengracht genaamd Leafde. Ik heb ze een tijdelijke plek gegeven en ga nu bedenken wat ik er precies in ga stoppen. De foto hierboven is gemaakt in de winkel, waar  er plantjes in zaten.
 
Gisteren was weer eens een echte vakantiedag. Mooi weer (en dat in september!) en een dagje met Pip doorgebracht in onze hoofdstad Amsterdam. Mini pancakes met vers fruit als ontbijt op een terrasje in de zon, bij het leuke Doordagt. 'S middags een Parmigiana di melanzane behoefte vervuld bij ons favo Italiaanse restaurant Assaggi. De negen straatjes doorgeslenterd en de Jordaan en de Haarlemmerdijk en -straat. Om in de namiddag nog even te genieten van een lekkere carrotcake van Vinnies Deli. Kortom een erg fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten